søndag 11. august 2002, 21:02, skrev Morten Hustveit : | On Sunday 11 August 2002 17:25, Axel Bojer wrote: | > Kom forresten på, at «ktouch» burde med på menyen? Under «norsk»? | > Dessuten tuxtype, eller hva et nå het. Under «annet» ? | | Hvorfor skal disse to programmene med nesten identisk funksjonalitet ligge | to forskjellige steder?
Ikke nødvendigvis. Jeg så det ene mer som et spill (tuxtype), det andre mer som et læringsprogram (ktouch). Man lærer nok det samme, men på ulike måter. For min del gjerne begge i «annet» eller begge under «norsk»; kom med forslag!
Axel