[Håvard Korsvoll]
Då satsar vi på mandag klokka 1800 på kanalen #spell-norwegian på irc.debian.org.
OK, i dag mandag 18:00 +0100 er OK for meg. Vi ses der. Hvem er ordstyrer og hvem skriver referat? Jeg rekker ikke skrive referat, og vet ikke om jeg er rette mann som ordstyrer. Skal vi enes om et dokument vi vedlikeholder med agenda og slikt?
Har et IRC-møte om skolelinux-utviklingen 19:00 +0000, så vi må være ferdige til da. Det andre møtet bruker wiki til å koordinere det hele, URL:http://wiki.debian.org/DebianEdu/Meeting/20060206. Kanskje en ide for oss?