Hei
Jeg har ennå et par ting jeg lurer på:
1. Bør man committe én og én fil med passende kommentar, eller venter man til man har arbeidet gjennom en større mengde filer og comitter dem alle samtidig?
2. Hvorfor er noe oversettelser merket som uklare i KBabel, og hvordan får man gjort dem klare?
Hilsen Bjørn