Sven Harald Sirius Klein Bakke:
Som Axel skrev i første e-post så diskuterte Axel og jeg litt om vi burde gå over til å ha dette på oversettelsesfanen:
Send tilbakemeldinger til: i18n-no A lister ping uio no
Det hørest ikkje ut som nokon god idé, av iallfall tre grunnar:
1 Berre medlemar kan senda til denne lista (utan at moderator manuelt godkjenner det). 2 Meldingane vert offentliggjort, noko avsendaren kanskje ikkje reknar med. 3 E-postadressa til avsendaren vert offentliggjort, noko tydeligvis ikkje alle liker.