Tysdag 9. juni 2009 skreiv Rune Akselsen:
leste innlegget ditt. ! Nu er jeg da oversetter til Norsk. bokmål. Men jeg måtte nu *le litt at du kommer med en anbefaling om å ikke bruke ubuntu.. Det er jo ikke Ubuntu i seg selv det gjelder, slike ting som oversetting må jo taes med de som oversetter.!!!
Viser igjen til innlegget http://groups.google.com/group/no.it.os.unix.linux.diverse/msg/ff9f005007622...
Alle andre Linux-distribusjonar enn Ubuntu (og Ubuntu-derivat) har dei rette/gode/offisielle omsettingane; feilomsettingane og det dårlige språket er noko *buntu er åleine om.
Det gjeld for øvrig ikkje berre norsk. Veldig mange av omsettingslaga til KDE har klaga over at *buntu-versjonane av KDE har eit til dels katastrofalt dårlig språk, og grunnen er alltid at dei ikkje brukar dei offisielle omsettingane.
Sjå for øvrig tallause diskusjonar om dette tidligare, både på denne lista og andre omsettingslister.