[Hans F. Nordhaug]
Poenget som jeg har mast om i en del e-poster nå er - har vi noe kontroll på dette? Jeg har ikke noe problem med å sjekke http://people.debian.org/~seppy/d-i/level#/files/nb/ (hvor "#" er 1-4) regelmessig - her listes filer som er utdatert[1], men vi burde i alle fall få noen rutiner på å sende filene tilbake til Debian.
Nei, det er åpenbart ingen god kontroll på dette. Kan du ta tak i dette og sørge for å få det under kontroll? (Mulig at det er bedre å diskutere dette på i18n-no@, da det kanskje også gjelder nynorsk?)
Godt jobbet, forresten. Det gleder meg at du tok tak i dette. :)