Måndag 22. april 2002 14:55 skreiv Gustav Foseid:
Herman Robak:
Den er autoritativ for Skolelinux, siden det er innholdet i vår cvs vi bygger kde-i18n-pakkene våre fra. gnome-i18n er jeg mer usikker på; jeg har ikke arbeidet mye med dem...
Er det i18n/kde-i18n eller i18n/head-kde-i18n som brukes når pakkene bygges?
i18n/kde-i18n
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes