[Hans F. Nordhaug]
Jeg vet ikke hvor god Rosetta er på en sende oversettelsen oppover til vedlikeholder/utvikler av programmet, men de er vel ikke dårligere enn oss vil jeg tro.
Det synes jeg du skal finne ut av. Så vidt jeg har funnet ut, sender Rosetta ikke oversettelsene til utvikler/vedlikeholder. Jeg har i allefall aldri mottatt noen oversettelser fra Rosetta, og jeg er upstream og på utviklingslistene for en god del pakker som tydeligvis er oversatt i Rosetta men der oversettelsene ikke har kommet tilbake fra Rosetta.
Slik sett gjør dere som jobber via i18n-no en mye bedre jobb, for jeg har faktisk sett at dere har sendt oversettelser til KDE, d-i, gcompris og andre pakker.