Thunderbird er ikke nødvendigvis så god. Den har tidligere hatt en feil som har gjort at e-post rett og slett forsvinner når man flytter den mellom mapper. Dette skapte store problemer på min tidligere arbeidsplass. Jeg har ikke sjekket om Thunderbird fortsatt har denne feilen.
mvh Alexander Rødseth