[Eivind Tagseth]
Litt tungt.
Enig.
Strengt tatt er det jo ikke en "historikk", det er mer en "sti", men "kallsti" eller "kall-sti" blir kanskje for kort, og for langt unna originalen?
Hva gjør at du mener det ikke er historikk? Det er sekvensen av hendelser som førte programmet frem til der det er nå. En slik sekvens vil jeg kalle programmets umiddelbare historie, aka historikk. Det er naturligvis også stien som ble fulgt frem til der kallhistorikken vises frem.