fredag 20. september 2002, 17:40, skrev Axel Bojer : | Så langt jeg forstår, så ble vi enige om: | Standby: Ventemodus | Suspend: Hvilemodus | Hibernate: Dvalemodus | (Arnes forslag, fra Compaqs ordforråd). | Dette tilsarer ordlista (på hibernate og på standby). La til den for | suspend. Men hva så med «sleep»? Er det det samme som hibernate? (...)
Uff, jeg var litt rask. Det står jo i ordlista! Sleep=Hibernate
-a