Menyen i KBabel har følgende tekst:
Fil->Åpne nylig->
Jeg foreslår at denne endres til
Fil->Nylig åpnet->
Den har også en
Rediger->Gjør om [ser ut som det motsatte av 'undo', dvs 'redo']
og en
Fil->Gjør om [aner ikke hva denne gjør]
En av disse 'Gjør om'ene, fortrinnsvis den siste, bør endres til noe mer forståelig.