hei! leste innlegget ditt. ! Nu er jeg da oversetter til Norsk. bokmål. Men jeg måtte nu *le litt at du kommer med en anbefaling om å ikke bruke ubuntu.. Det er jo ikke Ubuntu i seg selv det gjelder, slike ting som oversetting må jo taes med de som oversetter.!!!
To: i18n-no@lister.ping.uio.no From: karl@huftis.org Date: Tue, 9 Jun 2009 15:21:38 +0200 Subject: [i18n-no] Spørjeundersøking for Launchpad
Launchpad-folka har no lagt ut ei lita spørjeundersøking om korleis dei kan gjera Launchpad «even better» (hø, hø):
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=R0mTjKlIjUc2H_2b8kMjF6fg_3d_3d
Fint om so mange som mulig av omsettarane her kan svara på denne. Mine tankar om Launchpad har for øvrig ikkje endra seg serlig sidan eg skreiv dette: http://groups.google.com/group/no.it.os.unix.linux.diverse/msg/ff9f005007622...
-- Karl Ove Hufthammer
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
_________________________________________________________________ Windows Live™ Mail. Flere kontoer på ett sted. http://download.live.com/wlmail