On 23/02/2008, Thomas Gramstad thomas@ifi.uio.no wrote:
Hva synes folk om disse:
Stubbing -- isolering av testklasser
Her beskrives veldig spesifikt en ting som stubbing brukes til og ikke hva stubbing er generelt så jeg var ikke så veldig begeistret for den. En stub er en (ofte minimums) surrogatimplementasjon av noe som man ikke ønsker å dra inn i et testmiljø for å issolere det man ønsker å teste. Jeg får vel derfor foreslå "surrogatimplementering", men finnes kanskje bedre forslag?
Mvh Håkon Løvdal