[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Det er då på eit heilt anna språk. Det er mykje som er ulikt i engelsk og norsk typografi, kvifor skal me gjera eit unntak her?
Det er nok et tolkningsspørsmål om KDEs UI guide kun gjelder engelsk, eller om den kun gjelder KDE-programmer. Jeg tolker reglene til å gjelde det siste, og dermed også KDE-programmer på norsk.