Torsdag 10. juli 2008 skreiv Axel Bojer:
Hm, ser nå at dette ikke var entydig likevel.
Korleis var det ikkje eintydig?
Jeg foreslår likevel å beholde:
<tr> <td>stubbing</td> <td>isolering av testklasser</td> </tr>
Det synest eg er unødig langt og tungt. Når engelskfolk klarar seg med «stubbing», bør me òg klara det.