Kjetil Torgrim Homme wrote:
On Sat, 2007-11-10 at 00:09 +0100, Axel Bojer wrote:
- HotSync -> ?
Direktesynkronisering?
Høres også bra ut!
kva *er* "HotSync"? korleis skil det seg frå vanleg synkronisering?
At den skjer fortløpende / med en gang?
Konteksthjelp liker jeg ikke :-) Meningen med ordet emne her er at den sammenhengen noe står i nettopp gir opphav til det ene eller det andre emnet. Om man løsriver seg fra det engelske ordet og tenker på sammenhengen, synes jeg den virker beskrivende nok.
kva med "hjelp ut frå samanhengen"?
Jo, det duger jo selvsagt. Men da blir det jo noe langt :-)
-Axel