On Wed, Aug 07, 2002 at 02:01:57PM +0200, Tonje Ostby said:
Hei! Er det noen som vet hva en inequation er for noe? equation er jo ligning. Som i: The neq icon or command inserts an inequation with two placeholders.
Ulikskap (ulikhet)? (Og equation betyr då sannsynlegvis likskap også. = og != (eller sånn = med loddrett strek gjennom.)
Vil eg tru.