[Karl Ove Hufthammer]
Både «lås» og «pakkelås» vert her brukt, med tilhøyrande verb. Ein låser ein pakke til ein spesifikk versjon (eventuelle til fleire versjonar, eks. versjonar <= 2.x).
Lås virker å være en ganske forståelig oversettelse. Forsøker med den. :)