Måndag 11. mars 2002 23:39 skreiv Axel Bojer:
Ærede oversettere!
Til deres nytte og vår felles glede... Kort: på http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.txt har jeg lagt ut «min» dataordliste.
Veldig bra!
Noen smakebiter: A:(fra dansk): gjør forskjell på store og små bokstaver= versalfølsom. Skal også vi innføre det? (Eller skaper det forvirring?)
«Versalvar» er som eg har sagt før eit genialt lite ord ;-) Men eg trur ikkje folk skjønar det. Dessutan har me faktisk god plass -- eg har aldri sett at det er for trangt til å skriva «Skil mellom små og store bokstavar» (som dessutan er *litt* kortare enn den varianten du nemnde).
B: (fra nynorsk): Sidestolpe (eller -stamme/ -bjelke /-barre) som alternativ til sidelinje? Hva med Verktøybjelke? Er vi veldig begeistret, lar vi det bli hovedform. Eller fraråder vi det?
Eg synest «sidestolpe» er veldig bra, det var vel Karl Ove som først brukte ordet i Mozilla.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes