http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nn/
Jeg er ikke sikker på om oversettelsene er i synk?
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/
Uansett. Hva om vi tok et juleraid for med å komplettere en del programpakker?
- Knut