http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nn/
Jeg er ikke sikker på om oversettelsene er i synk?
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/
Uansett. Hva om vi tok et juleraid for med å komplettere en del programpakker?
- Knut
tirsdag 16 november 2004, 20:44, wrote Knut Yrvin:
http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nn/
Jeg er ikke sikker på om oversettelsene er i synk?
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/
Uansett. Hva om vi tok et juleraid for med å komplettere en del programpakker?
- Knut
Fra og med 4. desember har jeg noen fridager. Selv om en del går til tentamener, konserter og diverse, så har jeg nok mulighet til å hjelpe til, så jeg synes det er en god ide ;)
Tysdag 16 november 2004 20:44 skreiv Knut Yrvin:
http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/ http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nn/
Jeg er ikke sikker på om oversettelsene er i synk?
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nb/ http://developer.skulelinux.no/~gautehk/postat/head-kde-i18n/nn/
Uansett. Hva om vi tok et juleraid for med å komplettere en del programpakker?
God idé. Første tidsfrist er neste laurdag (27. november), når KDE 3.3.2 skal vera ferdig. Dette er som vanleg berre eit ørlite versjonssteg, med feilfiksing og nye omsetjingar, men ingen nye funksjonar. Me kan nok rekna med at det vil koma ein KDE 3.3.3 før versjon 3.4 som førebels er planlagd til mars.
Eg har synkronisert CVS-ane i kveld. KDE er vorten ganske streng på tekstendringar, så det er ikkje store endringar det er snakk om.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Torsdag 18 november 2004 20:25 skreiv Gaute Hvoslef Kvalnes:
Eg har synkronisert CVS-ane i kveld. KDE er vorten ganske streng på tekstendringar, så det er ikkje store endringar det er snakk om.
Eg oppdaga forresten at kdeextragear og kdenonbeta ikkje var oppdaterte på ei stund. Her ligg det program som følgjer sine eigne utgjevingsplanar, uavhengig av resten av KDE. Eg har no oppdatert desse modulane, og det er nok litt å ta tak i for dei som har arbeidd med omsetjingar her.
Eg minner om at desse modulane generelt er lågt prioriterte. Omsetjing av kdeextragear og kdenonbeta er bortimot bortkasta arbeid dersom ein ikkje har gode grunnar til å ta for seg enkeltprogram herifrå.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
God idé. Første tidsfrist er neste laurdag (27. november), når KDE 3.3.2 skal vera ferdig. Dette er som vanleg berre eit ørlite versjonssteg, med feilfiksing og nye omsetjingar, men ingen nye funksjonar. Me kan nok rekna med at det vil koma ein KDE 3.3.3 før versjon 3.4 som førebels er planlagd til mars.
Apropos. No er det ganske lenge sidan eg omsette Konqueror-handboka, men eg har framleis til gode å finna henne att på nokon linux-maskinar. Er det noko problem med dokumentasjonsomsetjinga?