fredag 22. april 2005, 20:40, skrev Axel Bojer:
Hmm. Må snart vurdere å samle opp ord før jeg sender, men drister meg til en til:
Ellers så er det en mulighet å spørre på IRC. Jeg sitter der blant annet (ikke det at det er så stor hjelp i meg :P), og jeg ser at Herman og Tore er der også.... (Ellers så har jeg noen strenger jeg kunne tenkt meg å spørre om selv, på IRC altså.)