j
k
j a
j l
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200405212013.47431.axelb@skolelinux.no:
Forslag: on-screen keyboards -> skjermtastatur Eller?
Forslag: on-screen keyboards -> skjermtastatur
Eller?
Ja. Fint.
Back to the thread
Back to the list