Forslag: on-screen keyboards -> skjermtastatur
Eller?
(Regner med det gjelder slike programbaserte tastaturer som erstatter den harde, håndgripelige greia foran skjermen :-)
-Axel
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200405212013.47431.axelb@skolelinux.no:
Forslag: on-screen keyboards -> skjermtastatur
Eller?
Ja. Fint.
fre, 21.05.2004 kl. 20.43 skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget news:200405212013.47431.axelb@skolelinux.no:
Forslag: on-screen keyboards -> skjermtastatur
Eller?
Ja. Fint.
Det samme er brukt i og om GOK som er et program som lager små firkatna kalkulatorliknende menyer på skjermen, som er enkle å bruke for folk med redusert bevegelse (som da bruker piltaster for å styre i disse).
/ sigurd