Dan Åsen Hansen skreiv 13.04.2020 07:53:
Nå har vel ikke jeg brukt IRC siden slutten av 90-tallet en gang (møtte faktisk fruen der i 1996, og vi holder sammen fortsatt:) ), men som jeg husker det er det vel ingenting som lagres på IRC, og man ser bare det som publiseres etter man selv har logget inn?
Ja, IRC er meir for kjappe spørsmål eller små, uformelle diskusjonar rundt dei som tilfeldigvis er der på eit gitt tidspunkt. Tenk på det som samtalar ved kaffiautomaten/vasskjølaren. Samtalane på IRC vert i utgangspunktet ikkje arkiverte/loggførte, utanom eventuelt av/hos kvar enkelte deltakar.
Diskusjonar som bør takast «i plenum», bør heller skje her på lista.