[Axel Bojer]
Hvis du ikke har anledning til å endre skriptet, så kan jeg bygge for hånd i cvs-en med nevnte kommandoer (som kan skriptes som en etterbehandling av makfilas kommandoer). Hvis det holder at cvs-en og det vi sender fra oss er like og ikke er et krav at Makefila må ha skapt alle endringer, så går jo det :-)
Hele poenget er at en gitt utgave skal være reproduserbar, og at nye og forbedrede utgaver lar seg bygge uten spesielle manuelle steg og spesiell kompetanse som ikke er dokumentert i byggsystemet. Hvis du får det til med bygging for hånd, så er det jo greit. Jeg får det ikke til, så jeg satser heller på å sikre at byggsystemet reflekterer det som ble gjort for å gi ut en ny utgave, og anbefaler andre å gjøre det samme.
Vennlig hilsen,