[Karl Ove Hufthammer]
Nye omsettarar er som alltid veldig velkomne. Der gjer me det på same måte – at dokker sender omsettingsfiler til meg som eg kontrollerer (teknisk og språkleg), og so sender inn til KDE-depotet (ev. etter nokre rundar med rettingar og forbetringar). Når de har vore aktive over tid og alt ser bra ut, er det ikkje noko problem å få direkte skrivetilgang. Send meg ein e-post for meir informasjon.
Hvis en ønsker å senke terskelen for å bidra, så anbefaler jeg å ta i bruk Weblate som webbasert oversetterverktøy, i stedet for å begrense seg til de som synes svn og git er greit å forholde seg til. <URL: https://hosted.weblate.org/projects/debian-handbook/ > er et av flere eksempler på prosjekter som bruker Weblate allerede.
Synspunkt eller spørsmål? Merk at det ikkje er *avgjort* at me skal flytta, men viss det ikkje kjem nokon protestar, vil eg truleg ta denne avgjerda. :)
Jeg tror det er lurt å flytte vekk fra svn.skolelinux.no. Jeg håper på sikt å få lagt ned skolelinux.no-maskinene da prosjektet nesten utelukkende bruker tjenester fra debian.org og maskinene ikke lenger trengs for utvikling av Skolelinux. :)