Axel Bojer wrote:
Espen Talberg wrote:
Den 04.03.08 skrev Petter Reinholdtsen pere@hungry.com følgende:
[Axel Bojer]
Espen: Hvor stort arbeide anslår du dette til å være?
Det å teste skal ikke ta så lang tid. Det kan la seg gjøre å starte allerede nå :-)
Espen bør starte med å skaffe seg bruker, så kan han legges inn i prosjektet og sette igang.
espental-guest
Ok, jeg tror du må be om å bli med i norwegian-dicitonaries vha. denne siden: https://alioth.debian.org/project/request.php?group_id=30577
så må f.eks. jeg godkjenne det etterpå, så er vi i gang :-)
Hmnei,jeg klarte å melde deg inn uten søknad :-) https://alioth.debian.org/project/admin/index.php?group_id=30577&feedbac...
Du er nå administrator og bør ha rett til det meste :-)
Hilsen Axel