Andreas Landmark andreas.landmark@skolelinux.no writes:
(cc til i18n-no, siden dette angår alle oversetterne)
Hvis ingen har noe imot det, så kan vel neste man som svarer fjerne cc'en til i18n-nb ettersom det er mye av de samme folka på begge listene og dette har mye mer med i18n-no enn -nb å gjøre...
Einig, eg synest vi bør kunne forutsetje at alle på -nb (eller -nn) også les -no.
Muligens skolelinux skulle opprette et alias av typen bokmaal@skolelinux.no som kan brukes som kontaktperson for de som ikke personlig har mulighet, eller ønsker å stå som kontaktperson?
Eg synest i18n-nb@lister.ping.uio.no godt kan brukast til dette.
<digresjon>Hva blir «autorativt» på norsk dagligtale?</digresjon>
bestemt?
Omskriving med "endeleg" kan fungere.
Kjetil T.