Søndag 22. juli 2012 20.41.29 skrev Karl Ove Hufthammer:
la. den 21. 07. 2012 klokka 22.52 (+0200) skreiv Olav Dahlum:
Kun versjon 2.8.6 her. Fra hvilken pakkebrønn får du 2.8.8?
KDE SC 4.7 (Stable).
Jeg har også CMake 2.8.6 fra openSUSE Jeg har openSUSE 12.1 pluss KDE SC 4.8 Release-repository (Core og Extra). Tidligere fikk jeg kompilert Pology på arbeidsmaskinen, men har ikke prøvd der etter at jeg bestemte meg for heller å oversette på den stasjonære der jeg kan kjøre en virtuell maskin for å se på alternativt språk eller versjon. Noen fordeler skal vi med stor og ikke engang slepbar skjerm også ha :-).
Pytt, jeg skal foreløpig konsentrere meg om å oversette tror jeg.