Saturday 11. September 2010 skreiv Hans F. Nordhaug:
Og http://i18n.skolelinux.no/nb/Fellesordl.eng-no.html foreslår:
debug feilretting/rett feil, avlus, feilsøke debugger feilsøkingsprogram
Hvis vi virkelig skal bruke lus de fordel for feil, bør fellesordlista oppdateres.
Det bør ho uansett. Me har iallfall brukt «feilsøking» eller «feilsøkjar» i den nynorske KDE-omsettinga, i staden for det meir omstendelige «feilsøkingsprogram».
Personlig er eg ikkje so glad i «avlusing», men eg har registrert at det er ein del som brukar det.