Onsdag 11. juli 2007 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Viss ja, vil eg legga filene under «i18n/other», som med andre eksterne omsettingar, og overføringa vil i utgangspunktet fungera éinvegs.
Sett igang. Jeg regner med at du følger opp dette i ekte gjørokratisk maner :)
Klart.
Etter litt startproblem skal alle omsettingane no ligga i SVN-arkivet.