Tysdag 23. juli 2002 18:31 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:OFCAD2938B.AD2BF6F4-ONC1256BFF.00443EDC@akershus-f.kommune.no:
Me går inn for å føra opp «markering» med strek over, for å markera at me føretrekk merke/merket. Tilsvarande bør stå under «mark» (ny oppføring) og «select».
Meiner du at «mark» skal settast om til «markere», eller som «select»?
«Mark» = «merk», det same som «select».
<td>submit</td> - <td>send(e) inn </td> + <td>sende inn, «send forespørsel»</td>
Tenkte du på ein spesiell samanheng med uttrykket «send forespørsel»?
Ja, «submit»-knappane i skjema på nettsider. Her er «Send forespørsmål» («Submit Query») vanleg omsetting. Men kanskje berre «Send» er betre?
Ja, det trur eg.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes