mandag 29. juli 2002, 16:57, skrev Karl Ove Hufthammer : | Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget | (...)
| Kan du bruka eit anna sittatteikn enn bokstaven «l»? Eg kjenner | ikkje til noko e-postprogram som støttar l som sitatteikn, og som | du ser, blir siteringa forferdelig.
Er dette bedre? (Nåvel, ble litt lei av alle disse hakene, men kanskje det virkelig er plagsomt. Nå er strekene høyere (og ingen bokstav) ...)
| > l «Random» skal du forresten oftast setta om til «stokastisk», | > og l ikkje til «tilfeldig». | > | > I alle tilfeller? (Også i: Returns a random number between 0 | > and 1 ?) | | Nei, her skal det vera «tilfeldig».
.. og hva da med: Converts a random variable to a normalized value.?
Axel