Hmmm
Eg fekk eit ord med eit UTF-8 teikn i dag. Det var ikkje bra. Eg er ganske sikker på at eg sjekka at fila var koda riktig. Men det kan vere nokre andre filer som er påverka. Viss de sender inn ord i dag, så er det berre å erstatte utf-8 teikna med vanlege norske teikn. Så skal eg ordne opp i det i kveld. Håvard