Fredag 30. juli 2004 18:08 skreiv Sven Harald Klein Bakke:
Uff, jeg føler at jeg har slurvet litt, men som en kde-3.3beta2-bruker, og villig kde-oversetter skal jeg selvfølgelig sette i gang med å hjelpe til. Oppdaterer via cvs i dette øyeblikk :)
Så fint! :) Berre sei frå kva for filer de går i gang med først, så slepp me at folk kastar vekk tid på å jobba med dei same filene. Det er òg ein god regel å sjekka ofte inn i CVS.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes