j
k
j a
j l
lørdag 31 juli 2004, 16:19, skrev Y J Landro:
Kva med "søppelpost"? Dekkjer spamming, er ikkje eit nerdeord, er sjølvforklarande og høver godt i norsk språkmønster.
http://66.70.46.80:5555/?lang=us&dict=UKNOMX&word=spam
- Knut
Back to the thread
Back to the list