Hei Alexander
Beklager hvis det ble misforstått. Jeg mente ikke at du protesterte.
Jeg spurte egentlig "hvem" protesterer? Og mot hva? Fikk vel egentlig forståelsen av at det var uenighet om hvilket samarbeidsverktøy man skulle bruke?
For min del er det likegyldig. Det viktigste for meg er at ikke arbediet med oversetting blir låst mot et spesifikt prosjekt. Da ville jeg ikke jobbet mer med det.
mvh Arno
On Sun, 2009-06-21 at 15:09 +0200, Alexander Rødseth wrote:
Hei,
Den 19. juni 2009 19.21 skrev Olav Dahlum odahlum@gmail.com følgende:
Vel. Alexander Rødseth protesterer jo, men jeg forstår ikke hvorfor han gnåler om distribusjonsbytte?
Jeg har verken protestert eller gnålt.
mvh Alexander Rødseth
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no