Laurdag 12. juni 2010 skreiv Torstein Adolf Winterseth:
Ekiga, eit program som liknar Skype, kallar seg sjølv for eit «softphone»-program. Dersom mora mi har Ekiga installert og går i menyane og ser «Ekiga softphone», så vil ikkje det seie henne noko så eg ønskjer å bruke eit anna ord, men vil gjerne ha litt innputt.
Dette kallar me vanligvis _IP-telefon_. Er nok ikkje so mykje meir forståelig for mor di, men det er iallfall (halvvegs) norsk …