j
k
j a
j l
On Wed, 5 Nov 2003, Håvard Korsvoll wrote:
Hei Eg lurer på om de har nokre gode forslag til kva vi skal omsetja «Message disposition notification» med.
Hei
Eg lurer på om de har nokre gode forslag til kva vi skal omsetja «Message disposition notification» med.
Nei, ingen gode. Hva med å "Meldingsbehandlingsbeskjed" :-)
Hans
Back to the thread
Back to the list