Enig i at det er lurt å forsøke å tiltrekke seg nye oversettere.
[Lars Risan]
- Invitere noen til å presentere KDE4, gjerne med så mye grafisk
snadder som mulig. Hvor vakker er ikke KDE4? På storskjerm!
- Annonsere hendelsen bredt, f.eks. på på KUbuntu-forumer?
De som vil se en presentasjon av KDE 4 kan besøke URL:http://www.nuug.no/aktiviteter/20070327-kde4/. Det var tema på NUUG-møtet i Oslo i mars.
Vennlig hilsen,