* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2007-08-14]:
Knut Yrvin:
Ser det vil være meldingsfrys for KDE4 20. august. Var det mulig å speile disse filene over når meldingsfrys skjer?
Ja. Planen var å prøva å overføra omsettingane frå KDE 3 til KDE 4, men det verkar litt problematisk. Det er endringar i formatet, og det ser ut til at det alt finst overførte omsettingar (baserte på våre utdaterte filer) i SVN hos KDE. Det ligg litt informasjon på e-postlista for omsettarar, men denne er spreidd og vanskelig tilgjengelig. :( For øvrig ser det ikkje til å vera mange som er interessert i å omsetta KDE til bokmål eller nynorsk for tida.
Karl Ove, siden du nå litt mer aktivt oppdaterer/synkroniserer KDE-oversttelsene lurte jeg på om du kunne oppdatere en enkel siden med oversettelsestatus - eller kan vi like gjerne hente dette hos KDE (siden du synkroniserer så ofte).
Hans - som gjerne skulle hjulpet til, men som regel kun får tid til en og annen debconf-oversettelse (som ikke har noe med KDE å gjøre).