Andreas Landmark skrev om oversetting av OpenOffice:
det vil ta mye tid, delvis fordi OpenOffice ikke bruker «standard» gettext, men heller html-filer, noe som gjør arbeidet ganske langsomt og tungvindt...
Jeg har fått spørsmål av IT-sjef Holager som nok krever et litt mer nøyaktig svar. Har observert at oversettere av OpenOffice bruker noe html-aktige ting, men basert på de erfaringer som er gjort til nå, så burde en kunne si noe om hvor lang tid en har brukt, og litt om hvor mye som kanskje står igjen.
Jeg understreker at dette er viktig.
mvh Knut