mandag 22. juli 2002, 12:49, skrev du :
- Tonje Ostby tonje.ostby@chello.no [020722 10:45]:
mandag 22. juli 2002, 12:31, skrev du :
mandag 22 juli 2002, 11:54, skrev Karl Ove Hufthammer:
Returnerer[1] internrenta for ein ikkje-periodisk betalingsplan.
"Internal rate of return" får jeg ikke til å bli rente...:-/
Enig. Høres mer ut som «intern avkastning» eller «intern avkastningsrate». Men dette har jeg lite peiling på. Det var da fælt så kompliserte programmer dere oversetter? ;)
Ja, gjett. Skulle vært økonom :-) Tonje
Eivind
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no