fredag 2. mai 2003, 18:32, skrev bugzilla-skolelinux@developer.skolelinux.no:
Trodde det var KDE applikasjoner vi satset mest på, så får GnomeMeeting og sånt komme i andre rekke ?
Dette er ikke helt svart-hvitt :-). Skolene ønsker en rekke skoleprogram hvor GnomeMeeting kan være en av de som er høyere prioritert (dessverre er ikke listene helt oppdatert).
http://developer.skolelinux.no/info/oversettelse/fremdrift.html http://developer.skolelinux.no/info/oversettelse/skoleprogram.html
mvh Knut