Lørdag 19. juni 2010 11.13.17 skrev Petter:
Når det gjelder hvor oversettelsen av Celestia skal sendes, så er det forfatterne som i første omgang bør få tilsendt oversettelsen, men også Debian-vedlikeholder kan gjerne samtidig få en kopi for å øke sansynligheten for at den kommer med tidnok i Debian.
Ser av URL:http://bugs.debian.org/570619 at det ikke er sendt inn oppdatert oversettelse til Debian-vedlikeholderne, i hvert fall.
Den er slått sammen med 572041, så jeg har sendt de to siste filene dit, og spurt en av utviklerne - den eneste som hadde "celestia" i e-postadressen :-)
Det mangler litt, både Rosegarden og Hydrogen kunne med fordel vært oversatt.
Såvidt jeg husker har vi en norsk Rosegarden-ekspert? ...