Den 15.01.2023 12:13, skrev Karl Ove Hufthammer:
Kva skal me kalla «likes» på norsk? Alle veit vel kva det er snakk, men viss ikkje:
https://en.wikipedia.org/wiki/Like_button
Det er veldig vanleg å kalla dette «likes» (altså uttalen «laiks») også på norsk, men eg synest me bør bruka eit norsk ord i omsetjingane våre. Eg føreslår «likarklikk» («likerklikk» på bokmål). Det er ganske nært det engelske originalordet, følgjer norsk skrivemønster og er lett å forstå. Det står òg i ordboka NAOB: https://naob.no/ordbok/likerklikk
At det er definert i NAOB er jo en god grunn til å ta ordet i bruk. Synes også det er lett å forstå hva det skal være.
Et alternativ er jo "likt av", men for eksempel på Medium kan du "applaudere" flere ganger for et innlegg eller en kommentar, så der ville det ikke passet.
- Sigmund