On Fri, 10 Aug 2001, Karl Ove Hufthammer wrote:
fr 10 aug 2001 09:25:47, "Jon Grepstad" GREPSTAD@sprakrad.no:
En konstruksjon hvor "blank" er ett element, kan ha noe for seg.
Eg har høyrt uttrykket «kvite blanke».
Hvilket er i ferd med å bli en dårlig betegnelse: Den er sørgelig papirorientert! Tomrom er ikke nødvendigvis hvitt.
Hadde ikke "skilletegn" allerede vært opptatt (av "delimiters"), ville jeg kunne gått inn for det. Dette er tydeligvis upløyd mark. Vi får prøve å sette en god presedens.