mandag 27. juni 2005, 18:17, skrev Karl Ove Hufthammer: (...)
Et viktig spørsmål her er hvem vi skriver for. I en vanlig, folkelig tekst behøves ikke fagordene, men i en mer teknisk sammenheng er de mer nødvendige.
Ein kjem dessverre ikkje utanom fagorda i denne samanhengen. Og då er spørsmålet om me skal bruka dei norske eller dei engelske fagorda. Og då synest eg valet er soleklart: Me bør bruka dei norske!
I kva program (og kor i programmet) er det du ha bruk for orda?
<ahelp hid="HID_SMA_FONTXY">Sett inn en kommando for å endre skrifttypen, med to plassholdere. Erstatt den første plassholderen med navnet på en av <link href="text/smath/01/05010000.xhp" name="custom fonts">standardskriftene</link> <emph>Antikva, Grotesk</emph> eller <emph>fastbredde</emph>. Erstatt den andre plassholderen med teksten.</ahelp> Du kan også skrive <emph>font<?><?></emph> i <emph>kommando</emph>-vinduet.
Og dette er i smath (formelprogram), altså for matematikere heller enn typografer.
-A.